Är det bara tisdag idag?

Va så himla trött imorse och till min fasa insåg jag att det bara är tisdag, när blir det helg engentligen?

Som en räddning så ringde svärmor och ville komma över och umgås lite med sitt yngsta barnbarn, sagt och gjort kom hon över redan vid halv told på dagen....åhhh så skönt!!! Det är inte ofta jag bara kan ta ut hunden på en promenad utan att det ska va ett helt företag med att klä på ungarna och dra ut vagne, upp och ner för trappor med allihopa och så vidare.
Svärmor gick även och hämtade Viggo på dagis och lekte med båda kidsen så att jag kunde städa och tvätta lite samt göra iordning maten utan att bli avbruten stup i kvarten.

Jag älskar mina barn över allt annat på denna jord men ibland är det så skönt att kunna göra saker utan stress!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie&Hugo

Nu har jag hittat hit :-).



KUL! Hoppas att du fortsätter blogga.



Kram,

emelie

2008-11-07 @ 15:40:30
Postat av: N.

Visst är det så! Men du, nu är det äntligen helg!



(men jag ska ju jobba hela lördagen,bajs)

2008-11-07 @ 19:51:22
URL: http://yummymummy.blogg.se/
Postat av: sanna

ja den här renoveringshelgen får jag njuta av eftersom D kommer jobba nästkommande 2....härligt när man är så positiv, visst?! ;-)

2008-11-07 @ 20:18:01
Postat av: Sooz

va har du för vovve?:)

2008-11-11 @ 00:39:25
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: sanna

5 årig chihuahua

2008-11-11 @ 15:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0