Gekås, Ullared

Gekås brukar vara årets höjdpunkt men i år blev jag faktiskt lite besviken på sortimentet samt att det blev så packat med folk att efter 1 timme i varuhuset så kunde man tillslut inte gå längre utan man blev påskjuten av 17 andra vagnar hela tiden. Dock fick vi alla fall tag på det viktigaste och lite till för en riktigt bra slant i vanlig ordning.

17 DVD-filmer
6 cd-skivor med barnsåger
Arbetshandskar, först hjälpenkit, cykellås, brandvarnare, reflexvästar m.m.
Duschmunstycke, billaddare, usb minne, hörlurar m.m.
Ett helt gäng med bomullspads, tops, schampo och duschcreme
Underställ
Skidset till båda grabbarna
Fodrat regnställ
Lite fleecetröjor, raggisar och byxor till grabbarna
En halv kundvagn med leksaker till grabbarna både pyssel och vanligt krafs
3 ljuslyktor i olika storlekar och ljus
Hundgodis och bajspåsar till Micke
Fruktansvärt mycket godis och choklad
60 st Caprisonne
X antal pepparkaksaskar och julmustar
Pulka till Viggo

Totalsumma cirka 4500 SEK

Fick i det stora hela väldigt mycket

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men varför sa du inte att ni har köppt godis.. jäkligt tråkit att jag är sjuk nu men om jag är frisk på onsdag så kommer jag över ;)

2008-11-25 @ 14:03:42
URL: http://kavats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0