Hektiska dagar...

Helgen fortgick med renovering i vanlig ordning men nu äntligen börjar det bli lite resultat...SKÖNT!!!

Måndagsmorgonen va stress...Viggo fick jag väcka 08.15 för att hinna få dagisklar och Emil drog jag upp 08.55 för att genast sätta ner honom i vagnen och ila iväg till dagis. Viggo ville inte gå till dagis men det gick bra att muta honom med att jag skulle hämta honom direkt efter lunch.
När jag 12.30 ska iväg för att hämta Viggo börjar det såklart att regna och när vi ska ner till öppna förskolan så öser det ner. Vi kommer in i kyrkan som ett gäng blöta hundar och ska snabbt försöka göra killars fina inför deras fotografering. Eftersom jag har världens bästa och sötaste barn så behövde fotografen bara ta ett kort som självfallet blev GRYMT BRA!!!

Tisdagen fortsätter med stress...otippat va?! Väcker båda kidsen 09.00, fixar välling till Emil och frukost till Viggo, sedan snabbt ut med den fyrbenta för att sedan rusha upp till bilen och åka till Sumpan. Väl där möter "Morfar" upp oss för att hjälpa till lite grann med kidsen. Kommer in till Barnmorskan precis i tid för inskrivningen och säger att vi måste skynda på för att jag ska vidare till BVC inom 30 minuter, klar 1 minut innan Viggo ska ta sin TBC spruta och springer genom korridoren till nästa anhalt, självfallet va han jätteduktig men lite gråt blev det, dags för Emils 8 månaderskontroll som självfallet va utan anmärkning!

Imorgon har jag beställt en lugn dag!

Kommentarer
Postat av: Neni

Hej Gullet...Jag har precis slutat gråta av skratt efter att ha läst konversationen mellan dig och Viggo...Herre min gud och skapare,de va länge sen jag fick mig ett sådant skratt..Fler sånna inlägg i bloggen tack=)



Puss på dig!!

2008-11-16 @ 21:12:53
URL: http://nenifernandes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0