Renovering pågår

Då Viggo skulle sova hos mormor och morfar hade vi planerat att föröka hinna så långt som möjligt med den pågående renoveringen här hemma. Men icke, jag blev snorförkyld så hela lördagen snörvlade jag och tyckte synd om mig själv och odag lyckades vi få lite gjort.

Eftersom renovering tycks ha den inverkan att ju mer du gör desto mindre syns det så va jag efter flera veckor slita tvungen att måla en liten del av hallen bara för att det skulle se ut som att vi har gjort något....tröttsamt javisst!!!

Nu kommer ytterligare en vecka att passera innan vi kan fortsätta....

Så fort jag har laddat kameran ska jag ta lite bilder på eländet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0