Viggo har alltid velat ha en till Emil

Viggo
Viggo har alltid sagt att han vill ha en till Emil om han ska bli storebror. När man väl går och blir gravid igen döm då av min förvåning när följande konversation uppstår.

V: Mamma, du har en bebis i magen

S: Ja det har jag

V: Mmm...Viggo vill ha en lillasyster

S: Det kan vi inte bestämma gubben utan vi får vänta och se om det blir en lillebror eller en lillesyster

V: Men om jag kramar dig då blir det en lillasyster

S: Näe Viggo det fungerar inte så...vi får vänta och se

V: Men om jag kramar kramar kramar dig jättemycke då får jag en lillasyster

Ja vad säger man...end of discussion...för Viggos del får vi hoppas att det ligger en liten syster i magen helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Neni

Sötnosen...Han är för Go....=)

2008-11-17 @ 12:36:10
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: Kajsa

man dör ju.. söta unge!!!

2008-11-18 @ 17:51:29
URL: http://kavats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0