Hur vet man om man känner sig bättre?

Många frågar ju hela tiden nu hur jag mår men jag vet faktiskt inte vad jag ska svara. Hur vet man om man mår bättre när medicinerna gör en trött, yrslig och illamående för jämnan???

Antagligen så mår ju kroppen bätttre i alla fall men jag känner mig helt slut som människa ändå!
Kanske är det bra att man får alla dessa biverkningar för då orkar man ju inget annat än att bara ta det lugnt och det är jag ju ordinerad att göra...

Hur som haver så är jag bara glad att han fortfarande är kvar i magen och jag hoppas att han har tänkt stanna åtminstonde ett par veckor till (idag har jag gått 30 fulla veckor) så att han hinner bli lite längre, tjocka på sig och utveckla sina organ lite till!


Kommentarer
Postat av: Emelie&Hugo

Skönt att Anton ligger kvar, tryggt sin mammas mage! Jobbigt dock att du mår som du gör.... STACKARE!!!!!



Stor Kram!

2009-04-07 @ 21:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0