Blir så trött på mig själv....

Igår va jag på ett efterlängtat besök hos frissan....sådär med 1,5-2 års mellanrum så får jag ett ryck (eller identitetskris som min kära make säger) och får för mig att klippa av mig håret. Han förvarnar mig alltid med att säga...du vet att du blir galen redan efter första dagen för att du inte kan fixa håret så som frissan gör och sen får jag höra dessa klagomål i 2 år tills du kan sätta upp håret i tofs igen...ja ja är oftast det svar han får tillbaka av mig.
Så va det även igår så jag klippte av mig håret, imorse vaknade jag o såg ut som ett fågelbo i huvudet och tänkte sätta upp håret men det gick ju såklart inte så nu börjas det igen... ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömde tillägga att Dagges enda kommentar va....du ser ut som 15 igen...ha ha 11 år yngre blev jag tydligen men han gillade nog inte frisyren ;-)

2009-08-06 @ 11:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0