Mamma, titta på mig!

I vanlig ordning måste jag bara poängtera att tiden går så himla fort och barnen bara växer och växer!

Emil har utvecklats något enormt de sista veckorna. En dag för snart 2 veckor sedan stod han plötsligt på egna ben utan stöd och sedan dess har han tagit ett par steg, även de utan stöd, öite då och då. Idag slog han rekord och gick hela 5 steg själv innan han föll framstupa :-)



Jag kan dansa lite också...



...och så kan jag köra storebror i vagn ;-)



Det va allt för idag, på återseesnde!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad ska man säga!? undrar en stolt mormor...

2009-02-09 @ 22:14:56
Postat av: Helena

Duktig Din lilla sötnos är. Ja tiden g¨r ruskigt fort. Snart är som oskyldiga små pojkarna i tonåren och skapar oroliga Mammmor.

Det ska bli så kul att träffa er i mårrn=) De va såå länge sen..



Puss på dig gullet!!

2009-02-11 @ 11:10:00
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: Helena

Haha aa Lilli va ju nyss 12..De går undan..Shit Vi är OLD..



Men har lilla hjärtat frågat efter mig..hihi Gud vad jag blev kär i honom i går..Kära nån..Båda dina små-killar e ju helt underbara. Fast jag fick nån speciell kärlek för Viggo..<3

Måste komma och leka snart igen..



De va jätte kul å va med er i går..



Massa Pussar & kramar!!!Hälsa från mig..Och tack för alla grejjer jag fick..=)

2009-02-13 @ 13:18:05
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: Maria

heeej!

jag hittar inte ditt nr och sascha hittar inte ditt nr heller...hur han nu kan tappa bort det???

ja ja, du kan ringa mig ikväll...finns på det vanliga nr: 42266

kraaamar

2009-02-18 @ 19:21:46
URL: http://bleckosen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0