Man kan ha kul på sjukhus!

I torsdags va jag på sjukan med Emil, som jag tidigare berättat så trodde läkaren på BVC att båda kulorna inte hade trillat ner i påsen, men som vi redan visste så va dom precis där dom skulle. Urologen sa för övrigt att han hade en praktfull pung....jag garvade ihjäl mig inombords och så fort jag kommit ut därifrån och in i hissen så brast jag ut i ett asgarv, jag har då aldrig hört orden praktfull och pung i samma mening!?!

Idag va jag inne på sjukan ytterligare en gång med Emil, denna gång på kirurgen för att dom skulle titta på hans fötter. Denna gång hade läkaren 4 läkarstudenter där och läkaren som visste att vi hade varit på urologen förra veckan frågade om han kunde få visa studenterna hur en pung och penis skall se ut i  Emils ålder....hans engelska eller ska jag säga svengelska va också helt underbar. Han börjar med att visa snoppen för studenterna och säger att förhuden är perfekt för en 10 månaders, kind of mushroomlike, kantarellisch, kantareller you know...ännu en gång fick jag försöka hålla mig för att inte brista ut i ett asgarv...

Summa summarum så har Emil en kantarellik förhud och en praktfull pung...ha ha ha!!!

Kommentarer
Postat av: Helena Fernandes

Hahaha Bästa jag hört!!!

Prakfull pung...A men de låter ju toppen. Ett citat ni kan dra fram i framtiden under någon olämplig tillställning för att bryta isen..;)



Puss påre gullet..

2009-02-02 @ 23:14:04
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: Nattis

Det kommer att bli nåt stort av den pöjken! Och visst för framtida flickvänner är detta en perfekt liten anekdot.

2009-02-02 @ 23:47:59
URL: http://yummymummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0