Tjockis möter tjockis ;-)

Förra veckan kom en av mina äldsta vänner över på besök, Helena! Vi har känt varandra sen småskolan och även om vi inte ses så ofta som vi faktiskt borde så är det alltid lika roligt att träffas och catcha upp allt som skett den senaste tiden.

De bästa vänner man kan ha är de som man inte pratar med varje dag men när man väl hörs eller ses så känns det som att man aldrig har varit ifrån varandra, Helena är en sån vän och jag vet att vi kommer förbli det så länge vi lever!

Helena väntar nu sitt första barn, en liten kille som beräknas anlända till denna värld någon gång i början av maj och jag är så glad för hennes skull! Till saken hör att denna gång får vi vara gravida samtidigt då min och Dagges tredje lilla pöjk kommer att anlända cirka 5 veckor efter hennes och ni kan ju bara tänka er vilket liv det kommer att vara med 4 smågrabbar när vi sen kommer att ses framöver ;-)

Vi tog en liten bild på oss när hon va här, ni ska nu ha i åtanke att Helena är en sminkad och vacker gravid förstagångsföderska och jag en sliten gravid flerbarnsförälder varpå min kära vän ser alldeles strålande ut i vanlig ordning och jag ser nyss uppstigen ut!



Fan va snygga vi är Neni *smack*

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahah nu har jag skrattat ordentligt ska jag säga dig vännen min..



Men jag blev för ovanlighetens skull även rörd.

Ditt inlägg värmde i hjärtat=)

Ser verkligen fram emot den kommande tiden..



Puss på dig gullet!!!!

2009-02-18 @ 21:07:39
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: Maria

ni är så fina!

2009-02-18 @ 22:12:41
URL: http://bleckosen.blogspot.com
Postat av: Emelie&Hugo

Jag tycker ni är superfina - båda två!!!

2009-02-19 @ 14:27:50
Postat av: N.

Ni är så fina båda två!

Gillar dina braxor, är det mammabyxor?

Hörs.

2009-02-19 @ 20:46:14
URL: http://yummymummy.blogg.se/
Postat av: Sooz

åh va kul att ni sak ha barn nästan samtidigt =) hehe tyckte ni såg lika fina ut båda 2..

hehe hoppas att allt e bra..



//Sooz

2009-03-28 @ 23:36:35
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0