Idag känns lite av allt en aningens bättre!

I förmiddags va det riktigt skönt ute, efter den sedvanliga påbyllsningen av kläder på kidsen traskade jag och alla grabbarna den fyrbenta inkluderad iväg till dagis och lämnade Viggo, passade efter det på att gå ut en liten längre runda då min höfter ännu inte hunnit ta livet av för dagen. Riktigt behagligt va det!

Vid 11-snåret kom svärmor över och underhöll Emil medan jag åkte iväg och inhandlade ett par byxor eftersom jag inte hade några som passade och det har varit lite väl kallt med att traska runt i strumbyxor och en tunika ;-)

När jag kom tillbaka hem så va lunchen serverad och dammsugningen i full gång så snart va hela lägenheten ren och städad, själv satt jag i en fåtölj med en kopp kaffe medan Emil jagade dammsugarna, jag visste väl att det inte bara är hundar som får fnatt på sånna apparater...hi hi

I skrivande stund är svärmor fortfarande kvar och badar just nu grabbarna och jag har precis satt in en kyckling i ugnen så snart är det matdags.

Nu ska jag se till att njuta av helgen innan måndagen kommer och jag inte får vila längre så smärtorna kommer tillbaka igen. Helgstaren blir en mysig heldag på leklandet!

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0