Karate Kid

Vilken GLÄDJE!!!!

Idag har vi varit på ultraljud, vi fick se att allt såg ut som det skulle och även se att det va en liten karate kid som vi väntade! Han va helt galen i magen-saxade med ben och armar fram och tillbaka, gjorde volter och avslutade med att trycka upp rumpan mot oss vilket resulterade i att han visade sitt kön!

Alldeles riktigt vi väntar en till liten kille så det kommer bli många bandy- och fotbollsträningar om några år med 3 smågrabbar i familjen ;-)

Emil förstår ju inte att han ska bli storebror eftersom han bara är 10 månader men Viggo är jättenöjd med att få en till lillebror som han redan har döpt till "du käre lille snickerbo"....ha ha...han é så jävla go!!!

Nedan följer den första bilden på KARATE KID


Kommentarer
Postat av: Emelie

STORT GRATTIS!!!!!! Så himla skoj :-). Vad glad jag blir att allt såg ut som det skulle.



KRAM!

2009-01-13 @ 21:38:07
Postat av: Helena

Hahaha jag dör"du käre lille snickebo" han e för härlig..Vad kul att ni ska få en kille..Du passar super fint med en bunt killar runt dig;)

Jag är jätte glad som sagt för eran skull darling..



Pusselipuss!!!

2009-01-14 @ 08:42:44
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: Carro

GRATTIS!!!! Skönt att det är som det ska!!!



Hälsa mina grabbar pusssssssss

2009-01-14 @ 13:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0