Inte trodde jag att det skulle va så stor skillnad med 2 eller 3 barn ;-)

Herregud vad tiden flyger iväg, Anton är redan 11 dagar gammal och vissa rutiner börjar infinna sig så smått!
Anton är en jättesnäll liten kille och första tiden hemma har fungerat precis som innan bortsett från att man är mycket tröttare än tidigare. Städat och fint är det hemma (ok, dammsugningen släpar efter lite grann), lillfisen sover i stort sett hela nätterna och dagarna fördrivs självfallet med massa fikabesök av mina härliga vänner. För Emils skull hade jag iofs önskat något annat väder än detta eviga pissande så vi kunde va ute och leka i parken men förhoppningsvis går vi mot soligare tider snart :-)
När Anton bara va 6 dagar gammal började Dagge jobba igen (bara halvdagar dock), så jag och mina tre småttingar har fått klara oss själva på förmiddagarna (iofs med lite sällskap av mina darlings Åsa och Marina). Morgonrutinen är något svår att få in faktiskt då jag först måste stressa för att få iordning alla och när man väl tror att man är klar så ska stora grabben klä av sig för att gå och kissa, väl det avklarat så ska lillfisen kräkas ner sig och under tiden tar mellankisen av sig kläderna i ren protest och så är det bara att börja om...ni förstår vad jag menar ;-)

Livet är underbart och jag ÄLSKAR alla mina grabbar mer än allt annat på hela denna jord, vad skulle jag göra utan min underbara "lilla" familj!!!

Slänger in lite bilder också när jag ändå är i farten :-)

Stolta storebror Viggo kommer till BB och hälsar på



Viggo, Emil och Anton med sin far och sin farmor



En trött liten "butter" Anton



Stolt Viggo matar lillfisen



Anton i sin "rockbody" som han fått av tant Åsa



Allt för nu!

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Maria

åååh, vilka underbara bilder =)

grattis igen till dina tre underbara grabbar!

kramar

2009-06-14 @ 21:03:38
URL: http://bleckosen.blogg.se/
Postat av: N.

Jag har några bilder från idag i min blogg.

puss.

2009-06-14 @ 21:13:57
URL: http://yummymummy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka underbart fina bilder, den perfekta familjen och du är en toppen mamma som fixar detta själv redan!!!Puss på dig

2009-06-14 @ 22:33:13
Postat av: Neni

Men kära hjärtanes..Vad gosigt..Och Viggo e så fin med sin nykommna bror..Så fint att jag smälter när han matar honom<3



Ska bli så kul att se er i mårrn..



Puss på dig..och en extra på dina söta söner

2009-06-15 @ 20:44:00
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: ann-sofie

vilken sötnos! helt otroligt att ni är 5 nu! och va sött av viggo att mata anton=)

2009-06-16 @ 21:43:46
Postat av: Linda

Men var är alla Gotlandsbilderna? Niklas sa att ni är där nu, annars hade jag smitit förbi nu när jag var hemma bara för att få se ditt senaste underverk på riktigt. Hoppas allt är bra med er. Kramar.

2009-07-22 @ 04:03:03
URL: http://lindacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0