Jag målar eva Del 2 (Emil 1 år)

Det har varit så fullt upp hela veckan så nu måste jag blogga ikapp lite.

Den 17 mars va det Emils första födelsedag. Då Emil brukar vakna strax efter 6 på morgonen så gick jag och Dagge upp tidigt för att väcka Viggo. Viggo tog ett av Emils paket i handen och så gick vi in i rummet och väckte Emil med att sjunga "Jag målar Eva". Emil som självfallet redan hade börjat vakna ställer sig upp skrattande i sängen och dansar med lite yill våra skönsjungande stämmor ;-)

Dagen börjades med en gemensam frukost bestående av blåbär/hallon smoothies och leverpastejmackor...mums tyckte Emil!




Efter frukosten gjorde jag iordning grabbarna, lämnade Viggo på dagis och sedan hem igen för att bada det lilla födelsedagsbarnet



Efter badet kom kidsens farmor på besök och Emil fick öppna lite fler paket, i dom fanns ju massa skoj att leka med!




Dagen avslutades sedan med att Emils gudfar och fästmö kom över på fika!

Kommentarer
Postat av: Neni

Men lilla sötnosen då..Vad fin har är...Gott med smoothie..



Puss

2009-03-24 @ 13:24:09
URL: http://nenifernandes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0