Jag målar eva Del 3

Igår va det dags för ett litet minikalas igen eftersom Viggo fyller 3 år imorgon!
På morgonen hjälpte Emil till att dammsuga här hemma så det skulle va fint till Viggos gäster kom



Viggo ville visa att han va stora killen snart och bestämde sig för att han skulle ge Emil lunchen idag
Titta va nöjd han är!!!




Bästa presenten fick han av sin polare Dexter som kom med en pippidräkt, gissa om Viggo blev lyrisk och satte på sig den direkt. Här nedan ser ni Viggo Långstrump ;-)




Eftersom Viggo är inne i värsta pippi fasen just nu (fy fabian säger jag bara) så ville han självklart sova med kläderna på sig och gärna även ha dom på dagis, men där satte jag stopp eftersom det är lite väl kallt ute för att glida omkring i en pippioutfit ;-)

Kommentarer
Postat av: Neni

Jag målar eva!!! haha Viggo e sketa cool i sin pippi dräkt..hahah...Man får vell ha på sig vad man vill!?



mysigt ni ser ut att ha på bilderna=)

2009-03-24 @ 13:25:42
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: Linda

Va härligt med alla bilder du lägger upp. Dom blir bara finare o finare för varje dag dina grabbar!

2009-03-25 @ 02:14:47
URL: http://lindacaroline.blogg.se/
Postat av: Klara

Det var den sötaste Pippi jag sett i hela mitt liv! Klart han ska ha på sig klänning om han vill, och dessutom ser så underbar ut i den!



Hälsa hela familjen från mig!

2009-03-26 @ 09:28:12
Postat av: Hanna

Gud vad söt Viggo var i sin pippiklänning! Jag förstår att han trivs i den! Han ser så underbart stålt ut det är klart att han ska få visa den för kompisarna på dagis:)

2009-03-26 @ 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0