Antons dop

Usch va jag skäms att jag aldrig uppdaterar bloggen....och nu har jag hur mycket som helst att berätta men allt har sin tid som det heter så nu börjar vi med lite bilder från Antons dop. Det togs totalt 264 bilder den dagen så jag valde bara ett par bilder från kyrkan, vet ju inte vilka som inte vill hamna med sin nuna i min blogg ;-)



Här sjunger vi Blinka lilla stjärna



Nu är det dags...



...tydligen roligt för han skrattade på rätt friskt!



och vi skrattar tydligen också...åt vad...who knows?!



Anton med sin ena gudfar



Min lilla minsting



En av 2 superfina och goda tårtor

Kommentarer
Postat av: Anna Prave

Vad fina ni var! Mysigt med initiativet att sjunga blinka lilla stjärna tycker jag :-)

2009-10-10 @ 07:58:45
URL: http://baylake.eu/mammamu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0