Emil opereras

Idag va det då dags för Emils operation. Igår kväll åkte han och Dagge till Farmor för att va på rätt sida om stan inför morgonens operation. Fasta, duschning, alvedon och emblaplåster sen for dom iväg till Nacka.
Väl där fick han svida om till sjukhuskläder och hittade genast kompisar att leka med...operationstiden ändrades till klockan 11 men sen va det min lilla älsklings tur. Hem kom dom strax efter klockan 3, Emil med 2 jättebandage på fötterna. Hade räknat med att han skulle ha ont men min son är en tuff kille så han har sprungit omkring som en dåre sedan hemkomsten.

Här kommer bilder från Emils dagsvistelse på Nacka!









Kommentarer
Postat av: Maria

men en sådan tuffing =)

får man fråga varför han opererades på fötterna?

en riktig söt kille är han iallafall =)



vill du ha mitt lösen och användarnamn till bloggen så maila mig: [email protected]



Kramar på er!

2009-09-28 @ 20:06:47
URL: http://bleckosen.blogg.se/
Postat av: N.

Men lilla tussen! Söt han var i sin lilla rock!

Skönt att allt är bra och att han är på språng igen trots bandage. Kram.

2009-09-28 @ 20:13:50
URL: http://yummymummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0