En liten update från cirkusen...

jaha... som vanligt går det allt för lång tid mellan mina bloggtankar. Då ska vi se vad som har hänt på sistonde.

Viggo: Vår stora kille som gjorde mig extra stolt igår. Vi hat försökt med diverse saker för att få honom att sluta med napp på natten utan resultat och igår morse sa han att han hade ont i tänderna, varpå jag la in en liten kommentar att när man är 3 år så kan man få ont i tänderna och munnen för att man använder napp och sen va det inget mer med det. På kvällen när han ska gå och sova så säger han till mig att nu ska han sluta med napp för han vill ju inte ha ont, tänk att det ska va så enkelt ibland! Idag är alltså andra dagen utan nattnapp och jag hoppas det håller i sig :-)

Emil: Min lilla buddha!!! Har ju blivit stora dagispojken nu, oj vad han lär sig nya saker och ord hela tiden. Hans mun går som en kulspruta nu (måste han ha ärvt från mig). Det är så roligt att det kommer nya ord varje dag och att vi kan börja kommunicera på ett helt annat sätt :-)

Anton: Har hunnit bli 3,5 månad, fortfarande ganska kinkig men ändå världens goaste lilla bebis :-) Han har äntligen velat ligga i babygymmet och lattja och när man pratar med honom får man alltid svar tillbaka, eller smil och skratt...helt underbart! Om 2 veckor ska han döpas och det är mycket fix inför det nu då vi blir 58 personer...i know helt galet...helt plötsligt har alla tackat ja...det ska bli kul att träffa hela högen :-)

DET ÄR SÅ HÄRLIGT ATT VARA MAMMA NÄR MAN HAR DOM 3 UNDERBARASTE POJKARNA PÅ DENNA JORD!!!

Dagge: Han har börjat jobba igen...äntligen! Visst har det varit skönt att han har varit hemma så länge och visst är det bådejobbigt och trist ibland att han är borta från morgon till kväll men ändå riktigt skönt att vi har kommit tillbaka till vardagen. I övrigt har inte han utvecklats så mycket, lika mycket skägg och något längre hår ...hi hi ;-)

Sanna: Jag har börjat träna igen, äntligen! Det är så skönt och uppfriskande att få komma iväg ett par kvällar i veckan och svettas för att sedan komma hem till en lägenhet med sovande barn så att jag bara kan ligga i sängen och njuta av lugnet...det behövs verkligen!
För ett par veckor sedan fick jag ett par försenade födelsedagspresenter av mina föräldrar, först en minidator som jag nu ligger och bloggar ifrån i sängen och sedan en systemkamera som är helt grym. Fasiken vad vi har fotat här hemma...när jag får tummen ur i veckan så ska jag slänga in lite bilder här på bloggen. Tack mamsen och papsen för 2 superpresenter!!!

Nu ska jag njuta av min kopp te och csi på tv:n

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Neni

Allt detta låter ju helt FAB!!!

Känns som ja vill komma och mysa med killarna ju..Pussa ihjäl Viggo,snacka lite skit med Emil och ligga i babygymmet med Anton..hahaha..



Massa kramar till hela familjen!!!

2009-09-17 @ 10:48:56
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: Anna Prave

Härligt att ha de bästa pojkarna i världen!! :-)

2009-09-18 @ 07:25:57
URL: http://www.baylake.eu/mammamu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0